strona kampanii
d20 Modern
Marcina Turkota
dziekuję
Paulowi Klee
za inspirację
<o< kampanie >o< wstęp >o< świat >o< bohaterowie >o< opowieści >o>

Bohaterowie

o> Beauvoir

o> Dimitri

o> John Doe

o> Trixie

o> Michael Crane

DIMITRI "NIEDŹWIEDZIA ŁAPA"

well on the floor there's a long wooden table
on the table there's an open book
on the page there's a detailed drawing
and on the drawing is the name i took

my ghost likes to travel so far in the unknown
my ghost likes to travel so deep into your space

growing up, growing up,
looking for a place to live...

o> Peter Gabriel > Growing Up <

Gracz > Silk

Pochodzenie > Matka jest Indianką z plemienia Lakota, ojciec Vystanem z plemienia Equaar. Wychowany wśród Indian, którzy nie odrzucili go jako mieszańca.

Zajęcie > Młodzieniec ciekawy świata i chcący go zmieniać.

Wygląd > Egzotyczny Metys. W jego wyglądzie rzuca się w oczy przede wszystkim kontrastowość. Ubiera się zdecydowanie krzykliwie - czerwona kurtka motocyklowa z białymi totemicznymi malunkami, złota, ciężka biżuteria (kolczyki i bransolety), dżinsy i mokasyny. Gdzieniegdzie połyskują ostrza i rękojeści noży. Z długimi, kruczoczarnymi włosami współgra natomiast barwa upierzenia nieodłącznego towarzysza Dimitrija - jednookiego gawrona, z którym często toczą dysputy w języku Indian (po angielsku gawron umie powiedzieć jedynie "Nevermore!").

Ulubiona broń > Preferowana broń - noże. Używa ich do walki wręcz i rzucania. Wręcz walczy również pięściami bądź kastetem. Strzelać nie umie (i chyba nigdy się nie nauczy). Najchętniej używałby broni naturalnych (gdyby je posiadał).

Osobowość > Sprawia wrażenie niedoświadczonego, nieśmiałego, niezdecydowanego i niespokojnego młodzika. Postawa taka pozwala, by inni zostawili go w spokoju. Dimitri nie przywiązuje żadnej wagi do społecznych reguł i konwenansów. Nawet imię nie ma dla niego znaczenia. Jednego dnia jest Grigorijem, a drugiego Aleksym. Sam wtłacza się w nieokreśloność i tworzy wokół siebie delikatną aurę chaotyczności. Raczej milczy, z rozbawieniem przyglądając się mękom egzystencjalnym innych. Dobrze dogaduje się natomiast ze zwierzętami. Oczywiście owo "dogadywanie się" jest pozawerbalne, w każdym razie coś w tym tkwi. Żywi organiczną niechęć do wszelkich zdobyczy zaawansowanej cywilizacji - już sama przestrzeń miasta go odstręcza. Podczas pełni księżyca zachowuje się nad wyraz dziwnie (jego ekscentryczność przyćmiewa wtedy nawet głośne ceremonie Beauvoira). Jednym słowem - naprawdę mu odbija.

Cele > Swego rodzaju podróż inicjacyjna do Iluzjany ma umożliwić Dimitrijowi poznanie swoich możliwości (i swoich potencjalnych wrogów).

Uwagi "mechaniczne" > Half-Vystana, Fast Hero 3/Wildlord 4, Rural starting occupation. Wysoki Outcast Rating nie sprzyja kontaktom Dimitrija z ludźmi. Na szczęście zwierzętom to nie przeszkadza (bardzo wysokie Handle Animal i Ride oraz feat Animal Affinity). Bardzo niską Con (i, co za tym idzie, ilość HP) rekompensuje ponadprzeciętna wysokość innych współczynników, dobre saves oraz najwyższa z całej drużyny Defense (z Combat Expertise) oraz najwyższy BAB. Mimo wyższego Ranged Attack Bonus postać zorientowana raczej na walkę bezpośrednią (feats Brawl, Improved Trip i Power Attack). Dimitri nie posiada żadnej - oprócz Simple - Weapon Proficiency. Poza tym umiejętność Survival w połączeniu z Track feat czyni go użytecznym nie tylko w dziczy. I jest jeszcze Jednooki...

Nyadinu - opowieść dzielnego Indianina - Witalisa, Witolda, Grigorija czy jak mu tam... (w każdym razie Indianina).

<o< początek Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie całości bądź części tekstów bez zgody autorów zabronione.
następna >o>