|
|
N.E.O. to roboczy tytuł gry RPG autorstwa niżej podpisanego oraz wszystkich
skłonnych do pomocy (wszyscy współpracownicy znajdą się na liście współautorów).
A ponieważ gra jest w trakcie tworzenia, wszelka krytyka (ze szczególnym
uwzględnieniem tej konstruktywej) jest mile widziana.
Oto garść założeń:
- Gatunek: technofantasy z elementami heroicznymi.
- Inspirowana przez: Beowulfa (film z Christopherem Lambertem), Thief:
the Dark Project, anime w ogóle oraz płytę Passion Petera Gabriela.
- Klimat: gotyk. Wielkie miasto, szara mgła, przytulne wnętrza i lodowate
laboratoria.
- Gracze to osoby nieprzeciętne, lecz odpowiednio ulokowany sztylet
kończy egzystencję każdej nadmiernie pewnej siebie jednostki.
Po lewej znajdziecie tytuły poszczególnych części projektu - w miarę
postępów prac będą one się przekształcać w odnośniki.
A, i jeszcze jedno:
All rights reserved by Ruemere.
Wszelkie reprodukowanie treści związanych z tą grą bez uprzedniej zgody
autora jest zakazane.
Innymi słowy, jeśli chcesz skorzystać z zamieszczonych to materiałów,
musisz poprosić mnie, Patryka
Adamskiego, o pozwolenie.
|
|
|
|
1. Mechanika.
1.1 Jak testować.
1.2 Cechy.
1.2.1 Exercitatio.
1.2.2 Virtus.
1.2.3 Affectio.
1.3 Zajęcie a umiejętności.
1.3.1 Poziomy umiejętnosci.
1.3.1.1 Przeciętny.
1.3.1.2 Doświadczony.
1.3.1.3 Ekspert.
1.3.1.4 Wybitny.
1.3.2 Ograniczenie maksymalnej wartosci umiejętności.
1.3.3 Modyfikatory poziomu umiejętności.
1.3.4 Poziomy trudności.
1.4 Tworzenie postaci.
1.5 Kilkoro przykładowych ludzi.
1.5.1 Strażnik miejski - rekrut, oficer, weteran, czempion.
1.5.2 Zakonnik - nowicjusz, badacz, dostojnik.
1.5.3 Straznik świątynny - giermek, rycerz, czempion.
1.5.4 Mieszczanie - kupiec, robotnik, rikszarz, ćma barowa, dziewczyna
do towarzystwa, cwaniaczek.
2. Świat.
2.1 Konwencja.
2.2 Rys historyczny.
2.3 Sceneria pierwsza: miasto.
2.3.1 Plan ogólny.
2.3.2 Ważniejsze osobistości.
2.3.3 Sekrety.
2.4 Sceneria druga: fort na pograniczu.
2.4.1 Plan ogólny.
2.4.2 Ważniejsze osobistości.
2.4.3 Sekrety.
|
|
|