Wróć do Artykułów List do autora
 
Aktualności:
Nowości 
Kronika: Cador 
Kronika: Dhunraven
Kronika: Nowe Freya 
 
Inne:
Od autora
Powiedz to jeszcze raz, Samuelu
Drużyna - skład
Fakty:
Wprowadzenie dla graczy 
W pozostałych rolach... Galeria NPCów
Opowieści z Aarmin

 
Ilustracje wykonał Marcin Martinez Turkot.

Nowości

2002-09-26: Dhunraven oblężone! Relacja z wypadków w Kronice: Dhunraven. Nowi NPCs w pozostałych rolach. Przedstawiamy Alicję Sunheart, emisariusza z innego świata - mała akutalizacji listy postaci.

2002-04-05: Zmiana wystroju graficznego (podziękowania dla Marcina za ilustracje). Wspomnienie strzelca inauguruje nowy dział.

2002-02-28: Nowa relacja z sesji autorstwa Ptaśka. Nowe postaci w galerii NPCów.

2002-01-30: W pozostałych rolach czyli galeria znaczniejszych NPCów z kampanii.

2001-10-31: Uaktualnienie składu oraz doświadczenia postaci - patrz Drużyna-skład. Relacja z sesji autorstwa Ptaśka w dziale Kronika - Dhunraven.

2001-10-01: Karty postaci i awanse. Zmiana statusu postaci. Wszystko w dziale drużynowym.

2001-09-19: Poprawiony nieco układ nagłówków oraz, specjalnie na prośbę Wiktora (tak, wiem, prosiłeś jakieś dwa miesiące temu) symbol Jana Apostoła we Wprowadzeniu dla graczy. Tak na marginesie, czytam właśnie Manual of the Planes, więc można się spodziewać dodatkowych informacji nt. kosmologicznych.

Drużyna - skład aktualny

Uwaga! Celem ofiarowania wszystkim równych szans, podstawowe cechy były losowane metodą "4d6 - odrzucić najniższy wynik" do chwili, aż łączna suma bonusów i minusów osiągnie 7.
Przydział wyników do cech następował wg. uznania gracza.

Hitpoints natomiast dodawane są następująco:
Maksimum na pierwszym poziomie, wynik z górnej półki, pardon, połówki, co poziom.

Alicja Sunheart

Boski emisariusz z innego uniwersum.

Loren

Elf, wyznawca zmarłego, bezimiennego półboga. Towarzysz Alicji.

Jarvis

Karta postaci (html, css, 130KB, eksport z programu PCgen).

Halfling Rogue 3 / Druid 3. Prawa natury faworyzują silniejszego... lub sprytniejszego. Bezwzględności mu też nie brakuje, choć przyznaje się też do bardziej łagodnej strony siebie - oswaja mianowicie Feliksa, niezgorszego leniucha i łazęgę (nie, Feliks nie jest kotem).

Reinkarnowany w dopplegangera. Nadal wspiera drużynę.

Ashrem

Karta postaci (html, css, 130KB, eksport z programu PCgen).

Half Elf Fighter 3 / Cleric 1. Solidna ściana stali - najlepsze co może stać między wrogiem a Tobą. Poważnieje, a wręcz się uduchawia.

Whisper

Karta postaci (html, css, 130KB, eksport z programu PCgen).

Half Elf Ranger 4 / Wizard 2. Czarodziejka z wyboru - niezwykła kombinacja dzikości i kultury. Po ostatnim upadku bardzej przykłada się do nauki.

Aeshna, znana też jako Maab

Karta postaci (html, css, 100KB, eksport z programu PCgen).

Gnome Sorcerer 5. Urocza trzpiotka z żądłem skorpiona - zalecana daleko posunięta ostrożność w kontaktach.

Sigurd

Karta postaci (html, css, 100KB, eksport z programu PCgen).

Human Barbarian 1 / Rogue 4. Młodsza kuzynka Tyro z upodobaniem do ratowania skóry krewkiemu krewniakowi.

Odłączyła się od drużyny, znużona życiem poszukiwacza przygód.

Tyro

Karta postaci (html, css, 100KB, eksport z programu PCgen).

Human Barbarian 2 / Fighter 4. Bardzo twardy przeciwnik, walczy do końca. Chyba zmiękł co nieco po ostatnich wypadkach.

Odłączył się od drużyny, gdyż ma już dosyć cywilizacji.

 

Powiedz to jeszcze raz, Samuelu

Garść celnych powiedzonek i złotych myśli. Autorzy cytatów uprzejmie proszeni są o zgłaszanie nowych.

To, że jestem druidem nie oznacza, że mogę Ci dostarczyć zielone pojęcie! Głupkiem sie urodziłeś i głupkiem użyźnisz glebę! - Jarvis.

Umiesz rozróżniać gatunki drzew? Nie? To wypierdol się o pierwsze z brzegu! - Jarvis.

Całkowicie szlachetne bywają tylko kamienie. Reszta to wyrachowanie, naiwność lub czysta głupota. - Jarvis.

Nie byłem okrutny, poderżnąłem mu gardło we śnie... - Jarvis.

Tyro każdemu kto się nawinie chciałby czymś odwinać, a ja coś zwinąć. Paradoskalnie, łatwo te dwa zabiegi pogodzić... - Jarvis.

Nie czarujmy się Whisper... chociaż czekaj, nie. To przecież teraz twój zawód. - Jarvis.

My z Feliksem nie wejdziemy do miasta - odkupić komuś dwie kury jest łatwo, gorzej z wskrzeszaniem przechodniów. - Jarvis.

Ashrem, na jakim koniu jeździ dzisiaj łaska Apostoła Jana? Jakaś szansa na czar leczący? - Jarvis.

Kronika: Cador

Modyfikacje oryginalnego scenariusza Dead of Winter.

Kronika: Dhunraven

Materiały będą się ukazywać w miarę ich dezaktualizacji lub zmiany statusu (z tajne na jawne).

Kronika: Nowe Freya

Wypadki z sesji podróż do Nowego Freya oraz Nowe Freya wita.

Opowieści

Czasami przychodzą do głowy różne pomysły. Zbyt małe, by zamienić je w przygody, zbyt dobre by o nich zapomnieć - w sam raz, aby przedstawic je w postaci gawędy.

Wszystkie prawa zastrzeżone i inne czułe słówka od autora

Powyższe materiały to fragmenty mojej kampanii prowadzonej aktualnie (2000-11-14) w systemie Dungeons and Dragons 3rd edition. Zapiski te zawierać będą na ogół jawne materiały, spostrzeżenia i, być może, humor.

Kampania ta powstała w oparciu o firmowe materiały wydane przez firmę Wizards of the Coast, a dokładnie w oparciu o rozwinięcie niektórych wątków scenariusza Dead of Winter. Aby więc nie duplikować (i.e. robić plagiatu) cudzej pracy, autor zamieszcza wyłącznie własne artykuły/pomysły.

Miłej lektury,
Ruemere

PS. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zamieszczone tutaj materiały wolno wykorzystywać wyłącznie za zgodą autora, czyli moją.
PS.2 Opisy pojawiają się w miarę możliwości autora i miarę postępów gry.
PS.3 Domyślna czcionka to Georgia (standard systemu Windows), ale dzięki CSS wystarczy dowolna czcionka szeryfowa i sensowna przeglądarka (Mozilla, Netscape 4+, Opera, no, i oczywiście, Explorer).

Wróć na początek